Rahsia Emas di Internet  

Posted by ziikram_muslim in

Pernahkah anda berangan-angan untuk memiliki empayar perniagaan sendiri @ dengan kata lain anda nak jadi bos? Saya yakin ramai antara kita bila sebut je pasal perniagaan sendiri mesti fikirkan tentang modal yang besar yg terpaksa dikeluarkan. Walau untuk memulakan perniagaan kecil sekalipun, kalau takde modal 5-6 ribu jangan haraplah nak berniaga. Yela, nak berniaga ni nak kena ada kedai/tempat. Lokasinya plak mestilah strategik, barulah tak lingkup perniagaan kita. Stok barang mestilah kena ada. Pastu nak kena buat promosi lagi. Kalau pakai pekerja, nak kena bayar gaji plak. Hadoi...banyak nak kena pakai modal tu.
Tak dinafikan memang ramai yang minat berniaga sendiri. Yela, nanti boleh jd tokey, kerja ikut suka hati je. Janji masyuk..Tapi disebabkan makhluk yang bernama "modal" ni, maka semuanya tak jalan. Cita-cita nak jadi tokey hanya kekal sebagai angan-angan Mat Jenin sampai bila-bila.

Tapi sedarkah anda, di abad ke 21 ni, yang semuanya benda dah canggih-manggih, soal modal dah tak jadi hal-lah bagi sape-sape yang nak berniaga. Yang penting ada keinginan, minat, dan berusaha bersungguh-sungguh. Sekarang ni nak berniaga tak semestinya ada modal. Dah ramai yang berniaga dengan cara ni. Kerjanya mudah, boleh bekerja ikut kesesuian masa sendiri, dan yang paling penting modal sikit. Tapi hasil yang dapat........Fuhh! berbaloi-baloi. Sampai ada yang dapat 5-6 angka dalam masa satu minggu. Dasyat-dasyat..

"Berniaga ape ni bro? Jual dadah ke? Setahu aku la orang yang jual dadah je yang boleh dapat duit banyak, cepat & senang. Kau jangan bro, aku tak nak buat kerja
haram ni. Kalau kena cekup, naye aku. Tak sempat la aku nak rasa nikmat dunia ni puas-Puas"

Ehh..Rilex r bro.
Tak kan saya nak ajar buat kerja haram plak. Saya pun tak nak makan dari hasil duit haram. Perniagaan yang saya maksudkan ni tak menyalahi undang-undang negara dan halal disisi syara'. Anda pasti tahu pasla internet kan? Perniagaan yang saya maksudkan ni melibatkkan internet la atau lebih popular sekarang ni dengan nama "perniagaan online". Sebenarnya kat internet ni bermacam- macam jenis perniagaan yang boleh kita buat. Kita boleh jual produk fizikal,produk digital, perkhidmatan dan sebagainya.

"Cakap memang senang bro, nak berniaga kat mana-mana pun mestilah nak kena ada benda untuk dijual. Kalau dah tak de pape yang boleh dijual, mcam mana nak berniaga"

Ha... inilah keistimewaan berniaga kat internet. kat internet ni macam-macam boleh jadi. Walaupun tak de produk sendiri kita tetap boleh berniaga. Caranya ialah dengan menyertai program affiliate. Program Afiiliate adalah program kerjasama antara pemilik produk dengan agen jualannya dimana komisyen akan diberisekiranya agen tersebut berjaya menjual produk tersebut melalui link yang diberi.Biasanya komisyen yang diberi adalah 40% dari harga produk. Malah ada pemilik program ni yang sanggup beri komisyen sebanyak 75% hingga 100%. Yang menariknya untuk join program affiliate nianda tak perlu bayar walau satu sen pun. 100% free of charge. Jadi anda boleh join sebanyak mana sekali pun program affiliate yang anda mampu.





Macam mana nak dapatkan jualan melalui link affiliate kita tu? Senang je.promosi, promosi & promosi. Nak promosi perniagaan kat internet ni plak ada macam-macam cara. Boleh guna email, forum, iklan percuma, facebook & macam-macam cara lagi-lah. Kalau kena dengan cara kita promosi hasilnya boleh cecah 5-angka dalam masa yang singkat. Promosi boleh dibuat bila-bila masa dan kat je yang anda rasa selesa. Prospek plak tak terbatas.Yela, yang guna internet kat dunia ni bape juta orang. Mereka semua boleh jadi prospek kita. Tapi nak promosi pun ada cara & pantang larangnya. Bukan ape, takut nanti promosi yang kita buat tu sia-sia dan nanti plak melanggar etika sebagai seorang usahawan internet.

kalau anda betul-betul minat nak sertai program affiliate dan nak jadi betul super power dalam bidang ni, saya sarankan anda dapatkan DVD Kursus affiliate.
DVD ni memang betul-betul super power. Ilmu yang di curahkan benar mantap.
Rugi kalau tak dapatkan.
Macam ni la, ape kata anda tengok & nilai sendiri ape yang buatkan DVD ni superz sangat. Jom Klik DVD KURSUS AFFILIATE:RB

Sape-sape yang dapatkan DVD tersebut akan berpeluang untuk join group tertutup yang ditubuhkan khas untuk pembeli DVD tersebut sahaja. Anda akan di jemput untuk sertai
group ni bagai seorang VVIP setelah pembelian anda disahkan oleh tuan punya DVD. Kat Group ni nanti macam-macam benda lagi anda boleh blaja mengenai Affiliate.

Ape tunggu lagi. Dapatkan sekarang juga DVD KURSUS AFFILIATE.



~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~**~**~*~*~~**~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~**~*~*~*~**~~*~*



Sebenarnya banyak lagi cara untuk jadi peniaga berjaya melalui internet.
Tp kali ni cukup la setakat ni dulu ye.
k. saya cau dulu..

Selamat maju jaya.


"Rezeki.. ada di mana2, datang tanpa diduga, tepat pada masa, yg penting, usaha & tawakkal."



This entry was posted on Saturday, January 15, 2011 at 4:04 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment